۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور
سرخط خبرها

اولویت نظارت بر بهداشت فراورده‌های دامی در اطراف حرم مطهر رضوی | استقرار ۴ پایگاه نظارتی در رینگ حرم

  • کد خبر: ۲۱۶۹۰۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
اولویت نظارت بر بهداشت فراورده‌های دامی در اطراف حرم مطهر رضوی | استقرار ۴ پایگاه نظارتی در رینگ حرم
رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: امسال با توجه به پیش‌بینی حضور زائران در این شهر، اولویت نظارتی را در رینگ اطراف حرم قرار داده‌ایم و بر همین اساس چهار پایگاه نظارتی در این منطقه مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد سیاح امروز، دوشنبه ۲۲ اسفند، در نشست خبری آغاز طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی در ایام ماه رمضان و عید نوروز تصریح کرد: امسال با توجه به پیش‌بینی حضور زائران در این شهر، اولویت نظارتی را در رینگ اطراف حرم قرار داده‌ایم و بر همین اساس چهار پایگاه نظارتی در این منطقه مستقر هستند که با همکاری سایر دستگاه‌ها این طرح اجرا خواهد شد.

وی گفت: امسال قصد داریم از اکیپ‌های خصوصی و دولتی در بحث نظارت استفاده کنیم. در حال حاضر حدود ۴ هزار و ۸۵۰ واحد در مشهد داریم که دامپزشکی بر آن نظارت دارد. در رینگ حرم حدود ۵۰۰ واحد داریم که شامل هتل‌ها، رستوران‌ها و واحد‌های عرضه هستند. ۱۰ اکیپ برای صبح و بعدازظهر تشکیل دادیم که در کنار اکیپ‌های خصوصی، بحث‌های نظارتی را خواهند داشت.

وی افزود: در بحث نظارت‌ها مسلما کار تیمی و بین دستگاهی بیش از پیش اهمیت دارد تا زائری که در مشهد حضور می‌یابد دغدغه‌ای به جز زیارت نداشته باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد در خصوص تخلفات در این بخش گفت: سال گذشته در این ایام حدود ۲۷ پرونده تعزیرات و ۳۷ پرونده در دادسرا داشتیم که منجر به پلمب ۱۰ واحد شد.

سیاح در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص نظارت بر بازار عرب‌ها در مشهد گفت: ماهی‌هایی که چه از جنوب و چه از شمال می‌آید با گواهی حمل بهداشتی از مبدا ارسال می‌شود و این نظارت بهداشتی توسط اکیپ‌های نظارتی ما هم انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث نظارت بر بازار گزارش‌های مردمی کمک بزرگی به ما خواهد کرد.در همین راستا شماره تلفن همراه ۰۹۹۶۱۹۰۲۳۱۶ پاسخگوی شهروندان در زمینه ارسال عکس‌ها، گزارشات مکتوب و تماس های تلفنی است. با توجه به اینکه در شهرک عرب‌ها به طور معمول آبزی عرضه می‌شود دو تا سه اکیپ اختصاصی در این مکان حضور دارند.

تلاش در راستای عرضه غذای سالم و حلال به مردم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی در این نشست با تاکید بر اینکه سازمان دامپزشکی تنها ارگانی است که مقام معظم رهبری در آن نمایندگی دارد که نشانگر اهمیت این موضوع در تامین غذای سالم، حلال و بهداشتی است، افزود: فرهنگ‌سازی و تلاش در عرضه غذای سالم و حلال به مردم برای ما در اولویت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن شورورزی یادآورشد: در این ایام و حتی در طول سال نظارت‌ها را بر تامین گوشت حلال و بهداشتی در استان داریم. سفره سالم و حلال مردم برای ما اهمیت دارد لذا شهروندان در تهیه فراورده‌های دامی و طیور دقت بیشتری داشته باشند و از مراکز مجاز و معتبر خریداری کنند چراکه دیده شده برخی افراد سودجو ماهی‌هایی که مشکل شرعی دارد را به صورت قطعه شده توزیع می‌کنند و به فروش می‌رسانند، بنابراین مردم باید دقت لازم داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->